Handelsbetingelser vedr. køb/reservation af nytårsmiddag og andre events hos Silo Cph, Nordhavn

Silo Cph
Helsinkigade 29, 17. etage
2150 Nordhavn
Telefonnr. +45 39 29 29 20
CVR.nr. 41172452
(I det følgende blot “Silo Cph”)

Nærværende handelsbetingelser vedrører alene reservation af bord og køb af middag til, nytårsarrangement samt andre events som Silo Cph’s restauranter arrangerer.

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Prisen der betales vedrører alene menuen, dvs. maden. Tilkøb af drikkevarer sker og betales på dagen.

Silo Cph tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa]. Vi pålægger dit køb et transaktionsgebyr på 1,64% ved køb af MasterCard eller firmakort.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når bookingen er endeligt på plads.

Silo Cph benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Fortrydelsesret og afbestilling

Den i Forbrugeraftaleloven i § 18 fastsatte 14 dages fortrydelsesret finder ikke anvendelse på køb af nytårsmiddag og andre events som købes/bestilles online hos Silo Cph.

 Det følger således af Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 1, nr. 12, at forplejning eller tjenesteydelser i forbindelse med fritidstilbud, når det følger af aftalen, på hvilken dato eller inden for hvilken bestemt periode den pågældende tjenesteydelse skal udføres, ikke er omfattet af fortrydelsesretten

 Onlinekøb og booking af nytårsmiddag og lignende events er derfor undtaget fra fortrydelsesretten.

 Ved køb og bestilling af nytårsmiddag eller andre events kan der ske afbestilling indtil 14 dage før dagen for nytårsmiddagen/eventet. Afbestilling skal ske skriftligt til info@silocph.dk.

 Hvis køb eller afbestilling sker senere end 14 dage før dagen for middagen/eventet kan der ikke afbestilles. Du kan dog videregive eller sælge din booking/køb til 3. mand.

 

Reklamationsret

Hvis du har reklamationer over Silo Cph nytårsarrangement eller andre af Silo Cph’s events bedes du fremsætte disse reklamationer på dagen for afviklingen af middagen/eventet således, at Silo Cph får mulighed for at afhjælpe de mangler, der måtte være.

Efterfølgende reklamation kan fremsættes ved skriftlig henvendelse til

Silo Cph, Helsinkigade 29, 17. etage, 2150 Nordhavn og info@silocph.dk.

Bemærk, dog, at efterfølgende reklamation kan blive afvist, hvis ikke der på dagen for middagen/eventets afvikling blev fremsat reklamation

Ansvarsbegrænsning

Silo Cph er ikke ansvarlige for egen eller udefrakommendes sletning eller blokering af Silocph.dk. og Silo Cph er ikke ansvarlige for indholdet af links til en tredjemands hjemmeside.

Vi kan i ikke gøres erstatningsansvarlig for

  • tab af indtægter, driftstab, forretningsmuligheder, tab eller ødelæggelse af data eller genskabelse af data, tab af goodwill, sikkerhedsbrud forårsaget af tredjeparts brud på telekommunikation og/eller internettet, omsætningstab (uanset om dette er direkte, indirekte eller følgetab
  • tab eller skade som følge af ansvar overfor tredjeparter (både direkte, indirekte tab eller følgeskade) eller
  • ethvert indirekte tab. Vores samlede ansvar er under alle omstændigheder beløbsmæssigt begrænset til værdien af den middag eller event, som du som køber har købt/bestilt.

 

Persondatapolitik

Når du køber/bestiller en ydelse på denne side og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af [virksomhedsnavn]. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Hvis du vil klage kan du kan sende en mail til info@silocph.dk eller ringe på 39 29 29 20, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme: https://hrt-ankenaevn.dk/
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

 

Lovvalg og værneting

Disse betingelser er underlagt dansk ret og værneting er byretten I Esbjerg.